Jakelumasters Oy

Suomen Suoramainonta on alueellisen suorajakelun kokenein toimittaja. Jaamme vuosittain noin miljardi kaupunkilehteä, mainosesitettä, katalogia, viranomaistiedotetta ja muuta jakelutuotetta. Jakelu toteutetaan kahdesti viikossa, keskiviikkoisin ja viikonloppuisin. Hyödynnä monipuoliset lisäpalvelumme jo kampanjan suunnitteluvaiheessa!

 

Ideasta postiluukkuun palvelukonsepti

SSM Valmissuora on avaimet käteen palvelukokonaisuus. Valmissuora soveltuu kiireellisiin kampanjatarpeisiin sekä asiakkaille, joiden oma aika ei riitä eri työvaiheisiin. Palveluun sisältyy tarpeesi mukaan mainoksen taitto tai suunnittelu, jakelualueen suunnittelu, vedosliikenne ja trafikointi, esitteen painatus, kuljetukset painosta jakelupisteisiin, jakelu halutulla jakelualueella sekä niin halutessasi jälkimittaus. Lue lisää.

Osoitteettoman jakelun palvelut

SSM suorajakelupalvelut sisältävät sekä valtakunnallisesti että alueelliset toteutetut mainosesitteiden, katalogien, lehtien tai tiedotteiden jakelut. Jakelu voidaan haluttaessa kohdentaa jakelupiirikohtaisesti. Yksittäinen jakelupiiri on noin 220 taloutta käsittävä alue. Suorajakelun skaalautuvuus tekee siitä varteenotettavan vaihtoehdon eri kokoisten yritysten viestintätarpeisiin. Lue lisää.

Jakelualuesuunnittelu ja kohdistus

Hyvän suoramainoskampanjan toteutuksessa jakelualueen suunnittelu on olennaista. Tyypillisesti myyntiedustajamme osallistuvat asiakkaiden jakelualueiden suunnitteluun. Täten heille on kertynyt kokemusta useiden eri toimialojen ja alueiden parhaista kampanjaratkaisuista. Lisäksi käytössämme on aluesuunnittelun tueksi erilaisia paikkatietoaineistoja. Nämä mahdollistavat erilaisten kohderyhmien tarkastelun kartalta. Aineistojen tarkasteluun olemme kehittäneet helppokäyttöisiä verkkotyökaluja, joita voit myös itse käyttää. Kohdentamalla kampanjasi oikein lähestyt olennaisinta kohderyhmääsi, kampanjasi teho paranee ja hukka pienenee. Lue lisää.

Tutkimus tuo tietoa

Suoramainoksen toteutus voidaan testata jo ennen varsinaista kampanjaa. Internet-paneelilla toteutettava esitesti tarjoaa suunnittelijan työn tueksi kuluttajien arvioita mainoksesta. Suoramainoksen jälkitestauksessa tutkitaan mainoksen huomioarvo, menestyminen suhteessa muihin saman toimialan mainoksiin ja medioihin. Kampanjaan voidaan lisätä myös kilpailuelementti, jossa kuluttajat kirjaavat yhteystietonsa joko verkkolomakkeelle tai perinteiseen kilpailukuponkiin. Kirjattujen osoitetietojen perusteella voidaan arvioida kampanjan alueellista vetovoimaa. Kampanjan esitestaus tai jälkiseuranta tuottavat tietoa seuraavan kampanjan suunnitteluun. Lue lisää.

Muut lisäpalvelut

Osana lisäpalveluita tarjoamme mainosten myymälään tai jakelutelineisiin viennit, muut erilaiset erikseen sovittavat kuljetuspalvelut, mainosten lyhytaikaisen jakeluterminaalissa säilytyksen, niputuksen ja taittopalvelut. Tarpeista kannattaa keskustella lisää myyjän kanssa.